Uppdatering

har blivit sjukskriven en månad samt att jag börjar med medicin igen. Den här gånger sertralin . Har haft den innan under 10 Års tid och Den har funkat bra men insättningen förra gången var svår, mådde så sjukt mycket dåligare och gick ner 7 kg på två veckor . Den här gången efter än så länge 1,5 vecka mår jag toppen . Är så dumt egentligen för jag tror egentligen inte jag skulle behöva medicinen . Är inte deprimerad alls, lite låg men tycker det är på väg uppåt. Nu med medicinen känner jag mig upprymnd, kan inte fokusera mina tankar och sömnen är nästan noll. Är såå trött. Flera nätter nu har jag kämpat med sömnen . Varit ute och motionerat på dagen för att skapa en naturlig trötthet, det hjälper inte. Tar zopiklon (insomningstablett) det hjälper inte heller. Får panik för att jag inte kan sova. Fan. Lite. Sömn. Tack .

Kommentera här: