Samtal med läkaren

Hade telefontid med min läkare i måndags. Jag förklarade mitt mående , att det bara blir sämre och sämre för var dag , att tankar på att vilja leva det här livet är närvarande. Det är tungt och tankarna är inye helst svarta än, utan mer mörkt, mörkt gråa. PanikEn över att inte Veta vart tankarna ska ta vägeN. Ska de svärtas ner mer? Kanske bli ljusare? Men med tanke på att de den sista tiden bara blivit mörkare o mörkare, det gör mig rädd. Vågar jag chansa ? Ska jag börja med en ny mediciN är insättningStIden ca 2 veckor . Hon skrev i alla fall ut sertralin(zoloft) den anti deppen jag åt innan venlafaxin, vill inte ha venlafaxin igen. Hon skrev även ut sobril (lugnande) och zopiklon (insomningstabletter) Så nu är jag garderad , bara tanke. På det gjorde mig trygg. Började inte med medicinen o går. Inte i dag heller. Det har känts lite bättre . En dag i taget. Kanske kan jag fixa det här, kanske inte.  Vi får se. Kraam alla ni som följer o orkar läsa om mitt deppiga liv , vem vet, en dag kanske det står något positivt 😃😄 

Kommentarer:

1 Anonym:

❤️❤️❤️ styrkekramar från S.

Svar: Tack vännen min ❤️❤️❤️
Me

Kommentera här: