Dag 4

lite uppdatering om dag 3. Eftermiddagen övergick till någon mild slags magsjuka. Inget vidare alls med kräkningar. På kvällen Kunde jag  inte somna,  var riktigt trött men helt nojjig. Så fort jag släckte lampan och blundade var jag tvungen att titta upp och tyckte mig se mörka skuggor överallt i rummet, som att nån tittade på mig. Rädd för allt, vågade knappt gå upp ur sängen och in på toa. Vet inte vad som hände där. Slutligen när jag Hållt på i säkert en timme och Även väckt Jocke ett antal gånger fick jag ta hjälp Av en insomningstablett. får oxå vallningar, ena stunden fryser jag som en tok varpå jag nästa stund svettas ihjäl och får panik av värmen. Det håller i sig även i dag. Kommer i skov med. Även i dag dag 4 har illamående med kräkningar varit närvarande. Har inte varit på praktiken fast jag egentligen skulle behöva vara social. gillar inte att sitta hemma själv när jag inte förmår mig göra nåt . Jo lite bakning var jag ju tvungen att göra förstås. Kladdkaka och rabarberkaka med råkräm till. Trots att jag flera gånger trodde jag skulle svimma och började må illa och kallsvettas. Det värsta är huvudet och stötarna som även hänger ihop med illamåendet. Och, hungerkänslor?!? Fattar inte varför , har under dessa dagar varit extremt hungrig och så fort jag inte äter mig mätt så mår jag illa. om jag ser ut som en flodhäst i kroppen nu, kommer jag garanterat se ut som en elefant när jag väl blivit av med skiten. Men det får varà så antar jag, orkar inte ta tag i nåt nu när jag är i en sådan obalans som jag är. I går beställde jag hem 5 Htp tabletter och rosenrotstabletter och hoppas det ska kunna hjälpa mig på vägen. 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vill att du ska veta att jag tänker mycket på dig fastän det nästan aldrig märks, om det är någon som klarar av det här så är det du.jag älskar dig mamsen

Svar: Underbaraste mamsen! Tack för sitt stöd! Jag älskar dig med ❤️❤️❤️❤️❤️
Me

Kommentera här: