Dag 5

dag 5 har precis börjat och när jag vaknade kändes det så annorlunda, ovant, såå bra. Jag gick upp och kunde konstatera att jag mådde väldigt bra..vill inte ropa hej än, men njuter verkligen av stunden just nu trots domningarna och yrseln i huvudet kändes det ändå mycket klarare på något sätt. Kan bara hoppas att det blir bättre och bättre nu, men som sagt vågar inte hoppas. Har sovit bra i natt men drömt sjukt mycket. Något annat som hände i går var ångrsten som kom på kvällen, fy vad stark den var. Började i samband med det må riktigt illa och övervägde att ta en sobril (lugnande) men härdade ut ett tag och efter några timmar var den som bortblåst. Laddade upp med insomningstabletter men tog ingen sådan heller. Skönt. Kom på i går varför jag troligen är så hungrig, tydligen minskar anitideppresiva ämnesomsättningen så säkert har den dragit i gång mer nu än innan. Har känt mig så här hungrig en period förra året och blev till att sänka min levaxindos (mot ämnesomsättningen) då.  Annars så är jag väldigt blödig just nu och gråter till allt känns det som. Fastnade framför kungafamiljens år framför tvn i går, grät när Leonore skulle Döpas, grät när prinsen och Sofià pratade om sin kärlek, grät när Silvia pratade om sitt childhood projekt. Men hallå. Ok att det känns bra att känna, men till kungafamiljen? ( är inget större fan). På kvällen i går  Satt jag och kollade på filmen jiddra inte med Zohan, har sett den förut men så rolig som jag tyckte den var i går har jag inte upplevt den innan. Nu har jag laddat ner första avsnittet om Astrid lindgren, antar att det blir böla av, henne gillar jag verkligen. 

Kommentera här: