Dag 6 är här

6 dagar utan skiten!! i dag har det varit ganska så snurrigt och så fort jag ätit nåt har illamåendet kommit så den där milda slängen som kan liknas vid maginfluensa den håller i sig. Sömnen beter sig en smula konstigt med, har somnat skapligt bra varje kväll för att börja drömma en massa konstigt. I går drömde jag är mardröm och vaknade med ett ryck och var helt nojig, kändes som att jag sovit flera timmar men när jag kollade på lampan hade det bara gått 20 min sen jag tittade på den senast! Fick tända en stark lampà för att våga somna igen. Har frusit mycket i dag oxå, haft dubbla plagg hela dagen och ändå frossat. Ingen feber bara frossa. Tänkte trotsa yrseln i kväll och bada bastu. Hoppas jag inte svimmar 😮 men tänker att det kanske är bra att låta kroppen svettas ur. 

Kommentera här: