Nu är det tufft

de värsta utsättningsymptomen verkar ha gått över. Det blixtrar i huvudet emellanåt men det känns hanterbart. Det jobbiga är att jag nu känner mig så deppig, trött, arg, ledsen, orkeslös. Vet inte hur jag ska stå ut med det här. vet inte om det beror på att jag slutat med medicinen eller om det kanske är så att "grundproblemen" kommit tillbaka. Vet faktiskt inte. Jobbigt att inte veta, för fortsätter det så här så funkar det inte. Livet alltså. Men o andra sidan måste jag kanske härda ut ett tag till för att vara säker på att det inte är biverkningar av medicinen. Märker på morgonen när jag ska till jobbet vilken stress det blir. Så sjukt nervös mage, får springa på toa flera gånger. Vill bara gråta och är överkänslig för ljud (mer än vanligt alltså). vet inte riktigt hur det här blir eller ska gå. Men när jag väl är på jobbet går det över. Jag hoppas det vänder snart, kan det inte bara få vara bra? lite jävla bra? är trött på allt negativt hela tiden, ge mig mitt mående så tar jag hand om resten. Kämpa på Hanna, kämpa på. 

Kommentera här: