Handlingsförlamad

har börjat med concertan igen nu, pga av jag utan har igångsättningssvårigheter samt att jag har svårt för att hantera stressen på jobbet emellanåt. Men i dag är en sån dag då inget hjälper , en riktigt skitdag rent ut sagt. Vill ingenting men har kämpat och fått en del gjort ändå, tror det blir värre om jag inte gör nåt. Men tycker allt känns jobbigt och får jobbiga tankar. Tankar som jag haft de senaste dagarna . Äter fortfarande ingen anti depp Men funderar i bland på att börja men absolut inte med venlafaxin. Har garderat mig, har sertralin hemma. Det jobbiga är de tunga tankarna och att jag är så blödig och väldigt svårt för att ta när någon säger åt mig något i fel tonläge. Tar åt mig av allt och vill bara gråta. På så sätt är anti deppen ett bra skydd. Mitt temperament är fruktansvärt just nu, går ut väldigt mycket över familjen och jag säger (läs skriker) elaka saker som jag egentligen inte menar. Hur mycket ska jag orka kämpa på ? Blir det ens bättre ? Vet inte. Vet inte . Vet inte. 

Kommentera här: