SĂ„ nere 😱

KÀnner mig sÄ nere. Skenet bidrar kan jag ju sÀga. BÀr upp min fasad, orkar inte prata om mig sjÀlv och mitt mÄende sÄ lÄtsas att allt Àr ok, men egentligen Àr det inte alls ok. Vill bara grÄta, energin finns inte dÀr och allt hÀnger över mig som ett svart moln. hÄller bra fasad pÄ jobbet och rasar nÀr jag kommer hem pÄ min stackars familj. Det ligger nÀra att börja med anti Depp igen, senaste mÄnaden har varit riktigt tuff , inga biverkningar efter venlafaxin utan mer att livet Àr grÄtt, Depp och trÄkigt. vet att vÀdret varit grÄtt men jag Àr grÄ ÀndÄ. Det dÀr deprimerande lÀget jag befann mig i dÄ jag började med min medicin. Behöver nog det dÀr extra skyddet mot vÀrlden, men det blir inget mer venlafaxin för mig, i sÄ fall sertralin. fick ivÀg en bestÀllning i kvÀll med pÄ vitaminer . Ska gardera mig och hoppas pÄ att det kan hjÀlpa till att göra saker och ting bÀttre. Gillar inte den hÀr Hanna, arg och lÄg med noll livslust. Har sökt sommarjobb pÄ maxi i bageriet/kondis dÀr jag Àr och har praktik, men inte ens det kÀnns kul lÀngre. Arbetsförmedlingen kan hjÀlpa till med en utvecklingsanstÀllning (pga av diagnos och svÄrigheter) vilket kÀnns tryggt, dÄ blir det efter mina förutsÀttningar. Men jag mÄste fÄ lite lust och ork igen. Kanske Àr det sertralinet som Àr lösningen? MÄste övervÀga ett tag till, men vill inte lÄta det gÄ för lÄngt. Vet att det kan bli ett vÀrre helvete att ta sig upp ifrÄn. Been there, Done that.

Kommentera hÀr: